Friday, March 25, 2011

♥ 痛

心痛痛的; 心情闷闷的; 太久没哭, 是不是天大的幸福? 太久没有好好整理自己的心情,乱七八糟的, 被遗忘的,空空的....

看到令人伤心却让你开心的照片, 我应该要好好的祝福你, 因为这是我答应你的。 然而, 心情却因为这些事情旋转在脑海里, 我心里真的很讨厌自己。 看到你幸福, 看到你开心, 看到你的笑容, 其实是很矛盾的。 心情好郁闷啊!!!! 我该怎么办?? 我要买东西来发泄不好的心情!!!!
Longchamp bag limited edition.. I love it super much:D

 Lomo camera:DDD 
Photo shooting can really brighten my day..

Lc-a Lomo camera is my favourite camera:DD Buy for me pls..

Disney shirt+Denim short:D 
I also want to buy since I saw them in Pull & Bear Pavilion.. I am crazy of it:DD


朋友说:当我们在埋怨生活不是很精彩, 世界已经发生了很多天灾,我们应该要庆幸我们还能活得很好, 这就是无比的幸福。
 
Be happy always:D

No comments:

Post a Comment